söndag 14 april 2013

Söndagsbilden

Lillskruttans rum, katten har börjat sakta men säkert förstöra sittpuffen :(
 


Hej!

Idag är det kurs igen, inte lika taggad i dag eftersom jag har vart på akuten halva natten men fruktansvärda magsmärtor och fick besked gallsten?! Buhu.

Annars  är jag väldigt sugen på att göra om stora flickans rum. Hon är ju den riktiga flick-flickan med rosa, glitter och dans som största intresse. Då måste hon ju ha ett lite mer sött flickrum känner jag. Jag älskar tapeten "klöver" från Duro. Måste fundera på detta, även om det inte är speciellt mycket glitter i den så är det ju iaf lite rosa ;)


Titta in på fabriken för att kika på fina bilder vettja!



Ha en fin dag!


Kram


12 kommentarer:

  1. Usch... så trist med akutbesök mitt i natten och ont i magen!!! Hoppas SÅ att du mår bättre nu!!
    Låter mysigt det där att piffa till i rummet... de små damerna är roliga att ändra om hos ;))
    Ha en finfin söndag!!
    Kram Anetthe

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! det känns mycket bättre nu :)
      Ja visst gör det, ska bara övertala min andre hälft också ;)

      Kram på dig

      Radera
  2. åhh så tråkigt har opererat bort min så vet va du går igenom usch Hoppas du blir piggare

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jasså fy! Jag skulle in på något ultraljud sa dom, fast kommer inte riktigt ihåg vad det innebar, natten var lite suddig av allt magont.

      Tack! Det känns bättre nu :)

      Radera
  3. Men ursch det lät inte roligt alls! Ha det så bra idag och hoppas dina besvär löser sig! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Ne inte alls kul, men mår bättre nu :)

      Radera
  4. Fy, gallsten är inte roligt, gör så himl ont. Hoppas du blir bättre inom kort.
    Kram och krya på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja inte är det skönt :) Tack så mycket! Kram

      Radera
  5. Oj, vilken dramatik! Hoppas du blir bättre snart ♥
    och att du får energi till storasysters rumsfix
    Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja mer än vad jag behövde, trodde vi skulle ha en lugn kväll hos svärföräldrarna, men icke!
      Ja det hoppas jag med! :D

      Radera
  6. Oj så tråkigt med gallsten! Hoppas att du blir bättre snart! Jättefin bild, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Det känns bättre nu, skönt! Kram

      Radera