tisdag 26 februari 2013

Sunshine

 
 
Hej hej soliga dag!
 
Fantastiskt vilket väder, älskar.
 
Idag måste jag organisera i barnens rum, jag saknar ett bra skåp som rymmer böcker och småplock. Jag måste hänga lite mer på loppis känner jag. Ett problem, svårt att hålla reda på två små "ha galna" barn om man ska stå och hålla i ett skåp tills det någon anställd kommer och skriver en pixpax lapp åt mig. Ser mig själv stå och skrika lite halv hysteriskt efter dom och tänka "skåpet, barnen, skåpet, barnen...?" ;) Ne, jobbiga tanke! Jag får hålla mig till helgen..
(..... Och det klart jag skulle välja mina underbara barn framför allt :)
 
 
Hoppas att ni får en fin dag
 
 
Kram
 


2 kommentarer:

  1. Hahahaha.... lät som en exakt beskrivning av ett loppisbesök med barnen!!!
    Håller tummarna för att du kommer att hitta ett passande skåp för ändamålet ;))))
    Ha en toppendag!!
    Kramar Anetthe

    SvaraRadera
  2. Tack det lär behövas! :D ha en fin kväll! kram

    SvaraRadera