tisdag 5 februari 2013

 
 
 
Hej på er!
 
Nu sitter jag här med min kopp kaffe och lyssnar på Lotta på Bråkmakargatan med lilltjejen, passar på att skriva lite här :)
 
Idag har det vart cirkus, det är ofta cirkus här hemma.
Att komma iväg till förskolan är en konst i sig. Att ständigt förklara för vår lilla "prinsessa" att det inte riktigt passar att ha tyllkjolar och finklänningar till förskolan, börjar bli lite....frustrerande?
Undra vem hon har ärvt detta av. Måste vara maken min för från mig är det inte ;)
Men efter många om och men så tog hon snällt på sig sina jeans och tröjan jag lagt fram och tittade lite sorgset på sina fina kläder hon hade lagt fram på sägen... Sötnos.
 
 
Nej nu får vi väl ta tag i denna dagen!
 
 
Kram
 
 

4 kommentarer:

  1. Va sött! Det är klart att de idéerna kommer från din make! Ingen tvekan! ;)

    Jodu, du hinner allt att läsa böckerna!! Herregud, du kommer bli helt beroende... vet inte vad det är den har... men de är fantastiska!
    Men du får inte vara känslig...den kan vara rätt rå;)

    Kram till dig, skaffa böckerna nu!! Annars ska du få en länk av mig till ljudböckerna... :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hmm det med ljudböcker lät ju väldigt lockande ;)

      Radera
  2. Tänk om tiden inte gick så fort på morgonen. Med tre barn är det inte alltid så lätt att komma iväg i tid, speciellt inte om man har en sölkorv till dotter som måååste göra 100 saker precis innan vi ska gå. :)

    Kram Caroline

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tre barn, ja då har du det snäppet jobbigare, jag är helt slut med två ;)
      Fast jag har också en sölkorv:)

      Radera