tisdag 12 februari 2013

 
 
Hej,
 
Ja idag är det honungs te som gäller, iaf för mig och vår stora tjej. Lillan är aningen skeptisk ;)
Annars har vi hunnit med allt och ingenting egentligen. Allt från tvättat (äntligen en fungerande tvättmaskin!) till picknick på vardagsrums golvet.
 
Tänkte att jag ska fixa iordning vår tvättstuga, någon som har några smarta tips? Tänker satsa på ganska enkelt och åt industri hållet. Onödigt kraffs i tvättstugan blir jag bara stressad av.
 
 
Ha en mysig dag!
 
 
Kram

8 kommentarer:

  1. Picknick på vardagsrumsgolvet lät inte fel, kanske vi oxå ska ha =))
    Hur är det med ögonen idag då?
    Hade jag inte varit så trött i huvudet så hade jag gärna suttit och klurat på tvättstugeinredning åt dig ;) Du får googla och se om du hittat nån snygg inspo :)

    Kram Catta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är himla bra med hemmapicknick när man är sjuk och få gå på lite äventyr :)
      Jag söker och söker, det börjar klarna!

      Kram

      Radera
  2. Låter härligt med en tillfixning av tvättstuga, det skulle vi också behöva :) Vår tvättstuga har en tendens att samla på sig prylar och grejer som bara mellanlandar där och jag håller med dig, man blir så stressad av massa onödiga saker! Har inga bra tips förutom att man nog aldrig kan få för mycket förvaring :) Öppna hyllplan är praktiskt så man får en överblick och lätt kan hitta det man behöver! Samlar ju dock en himla massa damm.. stor nackdel :\

    Magen mår lite bättre, har något mindre värk även om den fortfarande kommer och går :) Men vetskapen att det inte är något farligt gör mig lugn och värken mer hanterlig :)

    Krya på er!!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja eller hur! Vår med. Inte mer säger jag bara, har nog mycket med tvätten tycker jag :/
      Ja där sa du något, damm finns det ju gott om... Fast öppna hyllplan är ändå lätt, man skulle ju kanske kunna ha någon form av "galler" hylla? NU fick jag en idé, tack!!!

      Vad skönt, inte så långt kvar nu ju. Jag ställde in mig på att gå över tiden och fick i v 37 och 38 :) tror det var för jag slappnade av och lurade mig själv att det var långt kvar ;)

      Kram

      Radera
  3. Spännande att fixa till tvättstugan! Jag hoppas att du visar resultatet sen :) Jag har tyvärr inga bra idéer att komma med. Vår tvättstuga är också i behov av en stor uppfräschning, dock så krävs det ganska mycket jobb för att få ordning på den, så det får vänta.

    Va mysigt det lät med picknick på vardagsrumsgolvet :)

    Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det kan jag göra.. Hoppas att jag inte lovar för mycket nu (!) ;)

      Det borde du prova :)

      Kram

      Radera
  4. Det låter väl jättefint med industritema i tvättstugan? Grått, vitt och svart? Vet att Bloomingville har massa skojigheter till tvättstugor... eller hade iaf det när jag arbetade med inredning :)

    Kram på dig, sötnos!

    SvaraRadera
  5. Ja nästan, jag svänger lite... Jag tänker, vitt/svart och koppar eller vitt svart stål? Och så velar jag fram och tillbaka :) tack, det ska jag kika på :)

    Sov gott!

    SvaraRadera