onsdag 16 januari 2013

Hej vinter



Hej!

Ja dålig uppdatering här, jag får skylla på min kamera som verkar må lite dåligt :(
Jag och teknik verkar inte riktigt funka ihop! Så mobilkort får duga hoppas jag...

Nu är äntligen vintern här, även om jag längtar till våren så tycker jag det är så fint när det är vitt ute. Speciellt för oss som bor på landet med en massa åkrar som bara är bruna och fula såhär års.

Jag försöker få min make med mig på att vi måste fixa vår hall.. Det går såå trögt! Han verkar inte vara lika sugen som jag....
Dagens projekt: Operation övertala och fjäska ;)


Nej nu är lunchen snart slut.


Ha en fin dag!



Kram

5 kommentarer:

  1. Duger gör dom ju ;)
    Vad har du för kamera annars?

    Haha. Det där första projektet är surt.. övertala :P

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Oj lät lite fel.. dom duger, på riktigt alltså :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ;)
      En Nikon.
      Ja eller hur, jag har inte vågat ta steget att börja tjata än :)

      Ha en mysig kväll!

      Radera
  3. Ser riktigt fint ut. Mobilbilder går ju finfint det också

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det gör det ju, men blir så irriterad att saker och ting aldrig funkar :)

      Ha en mysig kväll

      Radera